"צעקתי לו לעצור, הוא המשיך להתקרב – ואז נטרלתי אותו בירי"

    אייל ראובן No Comments on "צעקתי לו לעצור, הוא המשיך להתקרב – ואז נטרלתי אותו בירי"

    משי בן עמי, שנטרל את המחבל בפיגוע בירושלים שחזר בשיחה עם "קול חי": "האקדח היה מופנה אל המחבל ואני אומר לו תעצור, הוא לא עוצר וראיתי שיש סכנה מוחשית, הוא הגיע למרחק שתי מטר ויריתי בו לעבר פלג גוף עליון ונטרלתי אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משי בן עמי, צלם אתר 'וואינט' שניטרל את המחבל בפיגוע בירושלים שלשום, שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) על הרגעים הדרמטיים. "הייתי במקום הנכון בזמן הנכון. כשאתה מגיע למקום כזה אתה צריך קודם כל להיות מפוקס ולהפעיל שיקול דעת מדויק".

    הוא סיפר: "אספתי את הילד שלי ליום כיף שגרתי. סיימתי בגבעת זאב והחלטתי לרדת לירושלים דרך רמות ולא דרך בגין. באקראי. אני יורד את הירידה ויורד את הצומת ואוטובוס עוצר שם בצד. כל ירושלמי יודע שבצומת הזו אין מצב לעצור בצד סתם. אין איפה".

    החובש הראשון בזירה מספר: "ראיתי מישהו על הרצפה וצעקו 'מחבל"

    בן עמי המשיך: "אני מסתכל ורואה ליד האוטובוס שני אנשים, אחד שוכב על השני ומכה אותו באכזריות. זיהיתי שיש שם אירוע. ברגע שראיתי שבורחים אנשים בבהלה הבנתי שיש פה אירוע חריג ביותר. יצאתי מהרכב וראיתי אדם שוכב על הרצפה ומישהו עליו דוקר אותו. הבנתי שזה פיגוע במאה אחוז".

    "הוצאתי את האקדח, דרכתי אותו והתקרבתי", סיפר בן עמי למגישי 'קול חי'. "במקביל מישהו זרק עליו אבן, שפגעה בו אבל לא רציני – ואז הוא קם והגיע אלי עם המברג במטרה לפגוע בי. בתנועת גוף מאיימת מאוד, הסתכל עלי בשנאה. היינו שם לבד אני והבחור שזרק עליו אבן. האקדח היה מופנה אל המחבל ואני אומר לו תעצור, הוא לא עוצר וראיתי שיש סכנה מוחשית, הוא הגיע למרחק שתי מטר ויריתי בו לעבר פלג גוף עליון ונטרלתי אותו".



    0 תגובות